Inloggen Onvia Verzuim Inloggen Artsenapplicatie

      Helpdesk                             Openingstijden                          Contact
      085 051 00 01                     Ma-Vr 8:30-17:00                       info@onvia.nl

 Helpdesk:
085 – 051 00 01

 Openingstijden:
Ma-Vr 8:30-17:00

 Contact:
Help@onvia.nl

 Helpdesk:
085 – 051 00 01

 Openingstijden:
Ma-Vr 8:30-17:00

 Contact:
Help@onvia.nl

Inventarisatie en uitvoer crisismanagement voor werkgevers rondom corona

Het team van Onvia wil werkgevers in Nederland graag een helpende hand bieden door de Onvia Verzuimapplicatie tijdelijk kosteloos aan te bieden voor nieuwe gebruikers. Het coronavirus verspreidt zich in rap tempo over Nederland en het toenemende aantal ziektegevallen is een grote kostenpost voor werkgevers. Het team van Onvia is al jaren actief in de wereld van verzuimmanagement, preventie en gezondheidsmanagement en wil daarom te hulp schieten.

Verzuimapplicatie biedt overzicht
Met de Onvia Verzuimapplicatie, met name het zelfmelden en selfservice, kan de werkgever eenvoudig informatie rondom het ziekteverzuim met de werknemer uitwisselen. Het geeft real-time inzicht in de voortgang van de processen omtrent preventie, verzuim, gezondheid en re-integratie. Alle gegevens komen centraal binnen in één portaal en zorgen voor direct overzicht in deze tijd van crisis.

“Als Onvia hebben we vandaag besloten dat werkgevers in Nederland in deze tijd ons online platform tijdelijk kosteloos kunnen gebruiken. Hiermee hopen wij een klein steentje bij te dragen om de corona-uitbraak in te dammen, ziekteverzuim zo laag mogelijk te houden en het crisismanagement bij werkgevers goed mogelijk te maken,” aldus Jelmer Hoekstra, Operationeel directeur.

Wat stellen wij beschikbaar?

  • Online Onvia Verzuimapplicatie waarbij u de mogelijk heeft om informatie te verzamelen die bijvoorbeeld van belang is voor de besluitvorming vanuit uw crisisteam over de verspreiding en/of aanwezigheid van het coronavirus bij medewerkers in uw bedrijf, zodat u hier direct op kunt sturen.
  • Zelfmelden.nl als portaal waar uw medewerker heel eenvoudig een melding van aan- of afwezigheid kan doorgeven.
  • De mogelijkheid om via selfservice met één druk op de knop informatie te delen met uw werknemers en tevens direct vanuit de werknemer informatie terug te ontvangen.

Voorbeeld gebruik zelfmelden en selfservice
Uw werknemer heeft klachten die staan in de richtlijnen van het RIVM en kan hierdoor ter preventie tijdelijk niet naar werk komen. De werknemer voert zijn afwezigheid in op www.zelfmelden.nl waardoor u direct een melding ontvangt vanuit de Onvia Verzuimapplicatie. Automatisch start het traject rondom inventarisatie door middel van een selfservice. De antwoorden vanuit de selfservice komen gelijk centraal binnen in de Onvia Verzuimapplicatie, zodat op basis van deze antwoorden uw crisisteam kan bekijken of er in deze tijd aanvullende maatregelen nodig zijn vanuit uw organisatie.

Maakt u al gebruik van Onvia Verzuimapplicatie?
Wanneer u reeds gebruikmaakt van de Onvia Verzuimapplicatie geldt dat wij u tijdelijk kosteloos helpen met het inrichten van zelfmelden en selfservice.

Meer informatie
Wenst u meer informatie te ontvangen over de Onvia Verzuimapplicatie? Neem dan contact op via 085 051 0001.