Wij vinden het erg belangrijk dat onze klanten tevreden zijn over Onvia. Daarom hebben wij de afgelopen periode een klanttevredenheidsonderzoek uitgezet, mede om onze dienstverlening en producten te optimaliseren. Met trots kunnen wij zeggen dat onze klanten Onvia positief beoordelen!
Uit het onderzoek is naar voren gekomen dat de dienstverlening als goed tot zeer goed wordt ervaren. De productspecialisten worden gezien als klantvriendelijk, deskundig en snel. Onvia zou dan ook door 94% van de respondenten worden aanbevolen.
Wensen en verbeterpunten
De meest voorkomende wensen zijn op het gebied van handleidingen, instructievideo’s en demo’s voor de applicaties. Respondenten zien graag handleidingen voor nieuwe gebruikers en een duidelijke verwijzing in de applicatie ernaar. Wij gaan kijken hoe we hier invulling aan kunnen geven. Daarnaast zijn er ook individuele verbeterpunten en wensen met betrekking tot de applicaties gegeven. Deze punten gaan we één voor één beoordelen en bekijken welke mogelijkheden er zijn om dit kunnen toepassen in onze producten en diensten.
Klanttevredenheidsonderzoek
In het klanttevredenheidsonderzoek hebben wij de ervaring gevraagd over de contactmogelijkheden, productspecialisten, evenementen, wensen en verbeterpunten. Het deelnemingspercentage is 33%.
Wij willen onze klanten bedanken voor de deelname aan ons klanttevredenheidsonderzoek.
Recente reacties