Het team van Onvia heeft hard gewerkt aan update 80 en deze is van de week succesvol uitgerold! Hiervoor hebben wij de wensen van onze relaties als uitgangspunt genomen. Wij vertellen u graag wat update 80 inhoudt:
- Medisch dossier
In het vernieuwd medisch dossier zijn de schermen overzichtelijker ingedeeld. Daarnaast is de login van toegang tot het dossier tot een verder detailniveau uitgewerkt en kunnen we nog specifieker bepalen welke informatie is geraadpleegd. - Dossier en actielijst
In het dossier is ook de actielijst iets aangepast en bevat deze naast nieuwe icoontjes voor afspraken en berichten ook vanaf nu weeknummers voor alle wettelijke acties, op deze manier heeft elke gebruiker sneller inzicht in het weeknummer waarin het dossier zich bevindt. - Actielijst / Caseload
De verbeteringen die we in het dossier hebben doorgevoerd op de actielijst zijn nu ook doorgetrokken in de actielijst caseload. De indeling is iets aangepast ten gunste van de leesbaarheid en het overzicht. - Bugs en kleine aanpassingen
Naast bovenstaande zijn er ook kleine bugs opgelost en een aantal kleine verbeteringen. Een exact overzicht hiervan volgt tijdens de update zelf.
Heeft u als relatie vragen?
Als relatie kunt u een uitgebreid en inhoudelijk overzicht van alle vernieuwingen terugvinden in de updatebulletin die naar u per e-mail is gestuurd. Hierin worden stap voor stap de nieuwe functionaliteiten uitgelegd. Heeft u naar aanleiding van dit bulletin nog vragen, neemt u dan gerust contact op met onze helpdesk via help@onvia.nl of op telefoonnummer 085-0510001.
Gebruikt u de applicatie nog niet maar heeft u vragen of bent u geïnteresseerd?
Bent u benieuwd hoe de applicatie eruit ziet, heeft u vragen of wilt u graag weten wat het systeem voor u kan betekenen? Neem dan contact op met onze specialisten, zij staan graag voor u klaar.
Recente reacties