Onvia Verzuimapplicatie biedt real-time inzicht in de voortgang van de processen omtrent preventie, verzuim, gezondheid en re-integratie. Een snelle, krachtige en betrouwbare ondersteuning van uw verzuimbeleid. Met de Onvia Verzuimapplicatie krijgt u grip op het verzuimproces en kunt u bijsturen waar nodig. Met als resultaat een gezonde en productieve organisatie.
Een kleine greep uit de beschikbare functionaliteiten die worden ondersteund in de applicatie:
Wijs een taak toe aan een medewerker, werkgever of andere betrokkene waardoor je heel eenvoudig documenten deelt, informatie uitwisselt en monitort of informatie is geraadpleegd. Dit alles zonder dat de betreffende betrokkene een inlog nodig heeft. U bepaalt zelf tot op het individuele niveau van een dossier, voor wie welke informatie inzichtelijk is.
Met het grote aantal standaard verzuim- en managementrapportages krijgt u inzicht in o.a. frequent verzuim en verzuimcijfers.
Wij zijn ISO 27001 en NEN 7510 gecertificeerd. Daarnaast zorg een geïntegreerde medische blacklist ervoor dat uw gebruikers alleen datgene kunnen registreren wat is toegestaan. Aangevuld met inzage-inzage- bewaartermijnen IP-whitelisting faciliteren wij u om aan alle voor u geldende plichten te kunnen voldoen.
Onvia Verzuimapplicatie biedt de mogelijkheid om te koppelen met uw datawarehouse en personeelsinformatie-, facturatie- en planningssystemen.
U kunt documenten beheren voor uw organisatie, medewerkers en dossiers met het uitgebreide document managementsysteem. Alle relevante UWV-documenten zijn standaard geïntegreerd en u kunt gebruikmaken van uw eigen datawarehouse.
Heeft u vragen of wenst u meer informatie te ontvangen? Neem dan contact met ons op via info@onvia.nl of 085-051 00 01.