Inloggen Onvia Verzuim Inloggen Artsenapplicatie

      Helpdesk                             Openingstijden                          Contact
      085 051 00 01                     Ma-Vr 8:30-17:00                       info@onvia.nl

 Helpdesk:
085 – 051 00 01

 Openingstijden:
Ma-Vr 8:30-17:00

 Contact:
Help@onvia.nl

 Helpdesk:
085 – 051 00 01

 Openingstijden:
Ma-Vr 8:30-17:00

 Contact:
Help@onvia.nl

Met het oog op de start van het nieuwe kalenderjaar 2021 zijn er een aantal zaken met betrekking tot de Onvia Verzuimapplicatie waar wij je graag op willen wijzen, namelijk:

  • De aflopende contracten te verlengen
    Veel contracten lopen af op 31-12-2020 of 01-01-2021. Als het contract verloopt, kan er geen nieuwe ziekmelding worden ingevoerd of een nieuwe actie aan een bestaand actief dossier worden toegevoegd. Wel kan je de bestaande actieve dossiers benaderen. Verleng daarom de contracten van de klanten/bedrijven die ook in 2021 gebruikmaken van de applicatie. 
  • De gebruikersaccounts te verlengen
    Elk gebruikersaccount heeft een geldigheidsdatum, vaak is dit 31-12-2020 of 01-01-2021. Zodra deze datum is overschreden, kan de gebruiker niet meer inloggen. Om inlogproblemen te voorkomen, is het belangrijk om de gebruikersaccounts tijdig te verlengen. 
  • Het verwijderen van dossiers inzake AVG
    Je kunt periodiek de dossiers die niet langer bewaard hoeven te worden conform de AVG, verwijderen via de hiervoor beschikbare functionaliteit in Onvia.  

Tip: Om bovenstaande punten uit te leggen, geven wij op dinsdag 15 december a.s. een webinar. Je kunt je daarvoor aanmelden!