Inloggen Onvia Verzuim Inloggen Artsenapplicatie

      Helpdesk                             Openingstijden                          Contact
      085 051 00 01                     Ma-Vr 8:30-17:00                       info@onvia.nl

 Helpdesk:
085 – 051 00 01

 Openingstijden:
Ma-Vr 8:30-17:00

 Contact:
Help@onvia.nl

 Helpdesk:
085 – 051 00 01

 Openingstijden:
Ma-Vr 8:30-17:00

 Contact:
Help@onvia.nl

Het probleem dat arbodiensten een tekort aan personeel hebben, blijft groeien. Met de Onvia Applicatie beheer je het verzuim van werknemers op een efficiënte en effectieve manier. De applicatie biedt real-time inzicht in de voortgang van processen omtrent preventie, verzuim, gezondheid en re-integratie. Op deze manier krijg je grip en kan je bijsturen waar nodig, met als resultaat een gezonde en productieve organisatie.

Functionaliteiten voor arbodiensten

De applicatie kan helemaal naar jouw wens worden ingericht en wordt zo gebouwd dat je de controle hebt over alle functionaliteiten. De volgende beschikbare functionaliteiten zijn van voor jou als arbodienst van toegevoegde waarde:

  • Triage
    Hiermee bouw je het dossier om met een eigen protocol. Naast de standaard stappen kun je het dus uitbreiden met eigen invullingen. Je bepaalt zelf wanneer, wie en onder welke omstandigheden de taken worden uitgevoerd.
  • Taakdelegatie & Supervisie
    Met deze functionaliteit verdeel je bij de medische professional de taken, leg je de bekwaamheden vast per periode en oefen je controle uit. Op deze manier kun je goed de controle behouden op het proces en wat daarbinnen gebeurd.
  • Communicatie
    Door middel van Self Service kan je zelf bepalen welke documenten je beschikbaar stelt. Dit hoeft niet meer via de mail, waardoor je altijd AVG-proof bent.
  • Facturatie
    Elke maand staat in Onvia een factuur klaar. Door het financiële overzicht heb je inzicht in hoeveel je werkelijk besteed. Hierdoor hoef je niet om te kijken naar de factuurspecificatie.
  • DIGIPoort/DIGIZSM
    De DIGIZSM koppeling zorgt er voor dat je aanvragen (bijvoorbeeld de WAZO) rechtstreeks bij het UWV gemeld worden. Voordeel hiervan is dat je veel sneller klaar bent en achteraf zul je altijd een bevestiging ontvangen.
  • Koppelingen
    Administratie is heel erg belangrijk. Zorg namelijk altijd dat de NAW gegevens compleet zijn om het klantbestand zo up-to-date mogelijk te houden. Onvia biedt koppelingen voor de NAW gegevens voor een aantal systemen. Zo voorkom je onnodige handelingen en dubbele invoer van gegevens.

De Onvia applicatie geeft velen voordelen zoals hierboven al genoemd. Wat ook belangrijk is om te weten, is dat het éen modulair systeem is dat naar eigen wens is in te richten. Verder verkrijg je rapportages met managementinformatie waardoor je snel en gemakkelijk kan inspelen op de toekomst.

Wil je graag meer informatie ontvangen over de Onvia Applicatie? Neem dan een kijkje op de website www.onvia.nl/arbodienst of neem contact op via info@onvia.nl of 085 – 051 00 01.